Retourneren en klachten
Wij leveren alle producten met garantie die van het product verwacht mag worden. Mocht een product niet aan uw verwachting voldoen, dan kan dit geretourneerd worden. Er gelden echter enkele voorwaarden.
Retourprocedure
- Geef uw retourzending per telefoon of e-mail aan ons door
- Het te retourneren product moet binnen 5 werkdagen na ontvangst inclusief factuur en een toelichtende brief aan ons geretourneerd worden
- Het product mag niet beschadigd of gebruikt zijn.
- Na ontvangst van het product met bijbehorende factuur en een toelichtende brief, krijgt u van ons een bevestiging en zal het aankoopbedrag binnen 30 dagen op uw rekening worden overgemaakt. Onze transportkosten zullen altijd worden doorbelast.
Garantie
Welke garantie heb ik op mijn aankopen?
U heeft recht op een deugdelijk product. Is het product niet deugdelijk dan heeft u recht op een nieuw product. U kunt dan de retour procedure hanteren..
Aangekocht product binnen de garantietermijn defect?
Wanneer een door u aangekocht product niet deugdelijk is, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen dan na retourontvangst van het desbetreffende product zorgdragen voor een snelle en correcte afhandeling.
Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden. Uw factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.
Klachten
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.
U kunt een email sturen o.v.v. klacht of schriftelijk versturen naar:
Zuidema Handel en Transport BV
Smirnoffstraat 14
7903 AX Hoogeveen
Routebeschrijving
0528-280080
info@zuidema-groep.nl
BTW: NL8043.14.652.B01
KvK: 04050244
Bank: NL15INGB0662648072
Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.